IFRC is currently searching for candidates for the position of Climate Risk Assessment Consultant in Liberia in the UAEشركة IFRC تقوم حاليًا بالبحث عن مرشحين لشغل منصب مستشار تقييم مخاطر المناخ في ليبيريا في الامارات

 

IFRC is currently searching for candidates for the position of Climate Risk Assessment Consultant in Liberia in the UAEشركة IFRC تقوم حاليًا بالبحث عن مرشحين لشغل منصب مستشار تقييم مخاطر المناخ في ليبيريا في الامارات






Emirates Jobs Today: IFRC Company announces new job opportunities. Are you looking for job opportunities in Emirates?  IFRC Company announces the opening of recruitment for many jobs in various specializations in Emirates on today's date. These opportunities are available to all nationalities. Learn about the available jobs and how to apply through the following advertisement.


Required jobs in IFRC company and their details: 

Consultant, Climate Risk Assessment in Liberia

About the job
Organizational Context

  • Addressing the climate and environmental crises is the first Strategic Priority of IFRC’s Strategy 2030, which stresses the urgency to massively scale-up climate change adaptation and disaster risk reduction in view of increasing disasters and climate-related impacts on vulnerable people and the need to ‘integrate climate risk management across all of our programmes, operations and advocacy’. In IFRC’s Plan & Budget (P&B) 2021-2025, ‘going to scale on humanitarian action and risk reduction’ is one of the six global flagship initiatives, while outcome 1.1 of the P&B is focused on supporting communities and Red Cross and Red Crescent (RCRC) staff and volunteers to undertake urgent action to adapt to the rising and evolving risks from climate and environmental crises, including the scale up of climate-smart programming. These IFRC commitments are also in line with the Movement Ambitions to Address the Climate Crisis issued in 2020 and the Climate and Environment Charter for Humanitarian Organizations adopted in May 2021.

How to apply for jobs


To apply for the aforementioned jobs, you can follow these steps:


  1. To go to the application page. (Job opportunities for IFRC Company)
  2. Click on a job title to view details.
  3. Please click the Easy Apply button at the top of the page.
  4. Enter the required information in the pop-up screens.
  5. Click Review to review the form.

Source and additional details

  • Job source: The official website of the company
  • Posted Date: 10-7-2024 (Please check the date before applying).
  • Required Nationalities: All nationalities.



وظائف الامارات اليوم : تعلن شركة IFRC عن فرص عمل جديدة هل تبحث عن فرص عمل في الامارات ؟ تعلن شركة IFRC عن فتح باب التقديم للعديد من الوظائف في تخصصات مختلفة في الامارات بتاريخ اليوم وهذه الفرص متاحة لجميع الجنسيات تعرف على الوظائف المتاحة وكيفية التقديم من خلال الاعلان التالي .


الوظائف المطلوبة في شركة IFRC وتفاصيلها: 

مستشار تقييم مخاطر المناخ في ليبيريا

حول الوظيفة
السياق التنظيمي

  • إن معالجة الأزمات المناخية والبيئية هي الأولوية الاستراتيجية الأولى لاستراتيجية الاتحاد الدولي لجمعيات الصليب الأحمر والهلال الأحمر 2030، والتي تؤكد على الحاجة الملحة إلى توسيع نطاق التكيف مع تغير المناخ والحد من مخاطر الكوارث على نطاق واسع في ضوء الكوارث المتزايدة والتأثيرات المرتبطة بالمناخ على الأشخاص الضعفاء والحاجة إلى "دمج إدارة مخاطر المناخ في جميع برامجنا وعملياتنا ودعوتنا". في خطة وميزانية الاتحاد الدولي لجمعيات الصليب الأحمر والهلال الأحمر 2021-2025، يعد "توسيع نطاق العمل الإنساني والحد من المخاطر" أحد المبادرات العالمية الرائدة الست، في حين تركز النتيجة 1.1 من خطة وميزانية الاتحاد الدولي لجمعيات الصليب الأحمر والهلال الأحمر على دعم المجتمعات وموظفي ومتطوعي الصليب الأحمر والهلال الأحمر لاتخاذ إجراءات عاجلة للتكيف مع المخاطر المتزايدة والمتطورة الناجمة عن الأزمات المناخية والبيئية، بما في ذلك توسيع نطاق البرمجة الذكية مناخيًا. كما تتوافق التزامات الاتحاد الدولي لجمعيات الصليب الأحمر والهلال الأحمر هذه مع طموحات الحركة لمعالجة أزمة المناخ الصادرة في عام 2020 وميثاق المناخ والبيئة للمنظمات الإنسانية المعتمد في مايو 2021.

كيفية التقدم للوظائف


للتقديم على الوظائف المذكورة أعلاه يمكنك إتباع الخطوات التالية:


  1. للانتقال إلى صفحة التقديم. فرص عمل لشركة IFRC )
  2. انقر على عنوان الوظيفة لعرض التفاصيل.
  3. الرجاء الضغط على زر "التقديم السهل" الموجود في أعلى الصفحة.
  4. أدخل المعلومات المطلوبة في الشاشات المنبثقة.
  5. انقر فوق "مراجعة" لمراجعة النموذج.

المصدر والتفاصيل الإضافية

  • مصدر الوظيفة : الموقع الرسمي للشركة
  • تاريخ النشر: 10-7-2024 (يرجى التحقق من التاريخ قبل التقديم).
  • الجنسيات المطلوبة : جميع الجنسيات.


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-