شركة jobmaze تطلب التوظيف ل 4 وظائف شاغرة لديها في تخصصات مختلفة في الامارات Jobmaze Company is requesting employment for 4 vacant positions it has in different specializations in the Emirates



Urgently recruiting candidates for the following positions for a Fitout Exhibition industry in Dubai





Positions:

1. Senior Estimator 

2. Account Manager 

3. Operation Manager 

4. HR Manager 


Req: Must have a minimum of 8 years of UAE experience in the same role. *Fitout Exhibition industry experience is mandatory*. Should be available in UAE. Immediate joining. 

Salary: Depends upon experience 


Send CV to 

jobs@jobmaze.ae



 with Sub of email as preferred job title. Pls mention your Current Location, Visa Status, Expected Salary and Notice Period in the email content. 


NB: This is one of the clients requirements. The above details are as specified by them. Only the shortlisted candidates meeting the above requirements will be contacted. 

Jobs in the Emirates


 



توظيف المرشحين على وجه السرعة لشغل الوظائف التالية لصناعة المعارض Fitout في دبي





المناصب:

1. كبير المقدرين 

2. مدير الحساب 

3. مدير العمليات 

4. مدير الموارد البشرية 


المتطلبات: يجب أن يكون لديك ما لا يقل عن 8 سنوات من الخبرة في دولة الإمارات العربية المتحدة في نفس الدور. *خبرة صناعة المعارض Fitout إلزامية*. ينبغي أن تكون متاحة في دولة الإمارات العربية المتحدة. الانضمام الفوري. 

الراتب: يعتمد على الخبرة 


ارسال السيرة الذاتية الى 

jobs@jobmaze.ae



 مع عنوان البريد الإلكتروني الفرعي كمسمى وظيفي مفضل. يرجى ذكر موقعك الحالي وحالة التأشيرة والراتب المتوقع وفترة الإشعار في محتوى البريد الإلكتروني. 


ملحوظة: هذا أحد متطلبات العملاء. التفاصيل المذكورة أعلاه هي على النحو المحدد من قبلهم. سيتم الاتصال فقط بالمرشحين المختارين الذين يستوفون المتطلبات المذكورة أعلاه. 


18 ديسمبر 2023 

 

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-